Färsking

Det är inte lätt att vara ny. Jag vandrar omkring på gants golv och räknar hoppande får och plötsligt traskar det in en människa som jag hälsar glatt på och frågar om jag kan hjälpa till med nåt. Jaha, så undrar den nåt ultrakonstigt och jag svarar:  "Jadu... ingen aning."

Känns himla dumt just då va. Men men, jag är ju inte olärbar, det här ordnar sig!

För övrigt känns det himla bra att vara hemma, dock trodde jag att jag skulle få vila lite ifrån allt. Men när jag förklarade det för pacs himlade han med ögonen och la handen på ansiktet som sa ett "eh, knappast..." och imorgon gör brad boys entré igen.

Jag vet hur det här slutar.

1879 invigdes den första spårvagnen i Göteborg som då drevs med hjälp av en häst. Då var företaget brittiskt och hette Gothenburg Tramway Ltd och hade fyra vagnar som levererats till Göteborg från England. Senare köpte kommunen in verksamheten och 1902 kom den första eldrivna spårvagnen.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag anar svårigheter för Gant denna sommar. En tjänsteovillig och en tjänsteförvirrad :P

2009-06-12 @ 15:15:57
Postat av: Pontus

Du talar om två ödmjuka svärmorsdrömmar med tindrande ögon och charmiga leenden. Svårigheter finns inte på kartan ;)

Postat av: Rosen

Väl sagt!

2009-06-12 @ 19:52:48
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/
Postat av: hespero

och väl sagt om morgondagens "skräll"

2009-06-13 @ 00:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback