Fantstiskt bra!

Entourage. Såg just ett avsnitt med mamsen. Turtle är ju Paco upp i dagen och Vesper är en kopia Johnny Drama. Jag skulle kunna lägga in flera i min krets i den serien...


Vi skulle dock kanske behöva en riktig Vince. Det är ju liksom inga kvinnor i bikini som rusar fram till oss. Fan för det alltså. Till mig rusar det ba serbier. Idag skulle två serbier köpa en klänning:
"Det är 30% rea?"
"Javisst!"
"Inte mer? Kanske kan vi säga mera?"
"Nej, tyvärr"
"Och den är säker? När blir mer rea?"
"Det vet vi inte, det är huvudkontoret som signalerar för det. Men rean startade i måndags, så det tar nog ett bra tag."
"Så, inte 40%?"
"Nej."
"...Men kanske du har personalrabatt? Kanske du kan köpa åt oss?"
*får en chock, spärrar skeptiskt upp ögonen och gör en fnysning som omedvetet indikerade: vad är ert problem?*
Dom köpte den till 30% iallafall.

Jaja, det är massa sol nu för tiden. Jag & Alex ser ingen sol, bara svettiga människor. Då och då kilar det förbi tjejer i strumpbyxor. En tår letar sig ner till mungipan. Det är nu ni tjejer där ute skall slita av er era strumpbyxor och sola benen. Är vi överens?
Toaletten inne på Gant luktar kanel.

Kommentarer
Postat av: J

handlade av din skönhet på Stadium idag! go for it Pontiac!

Postat av: Anonym

Rasist.

2009-06-25 @ 19:04:49
Postat av: JB

jag är ju Vince!

2009-06-25 @ 19:38:44
URL: http://www.jagsaknarjohnny.blogspot.com
Postat av: Pontus

J: Ah, vacker va? Jag skrev på din skönhets wall häromdan, you go Jeff ;)

Anonym: Mäsk!

JB: Haha, ok, jag är Ben Stiller.

2009-06-25 @ 19:50:23
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: JB

nee så rolig är du inte

2009-06-26 @ 03:23:39
Postat av: Pontus

Jag drog en parallell till dig ba ;)

2009-06-26 @ 09:21:30
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback