Destroyed......

Man vill ju gärna tro att man jämt är underskattad men plötsligt överskattar man sig själv och trots att jag power-nappade  runt klockan fyra på dagen fick jag till slut se mig besegrad vid midnatt.

Dock var det det jävligt kul när vi drev med Zacharias polare Simon på morgonen. Han fick ett par av Eriks kallingar runt skallen som vi tejpade fast. På hans tröjja stod det på framsidan SÅSSENINJAN och på baksidan stod det ett öh, vulgärt ord. Han hade aldrig varit i skövde så vi åkte runt till lite saker man borde se i Skövde och fotade honom bredvid dessa ting - fast han såg ju aldrig nåt själv. He he he, fett kul.

Sen åkte vi till Ica Maxi där många gav honom konstiga blickar, en tant kom fram och frågade vad som försegick. Vi sa att det var svensexa... Han lyckades föresten pruta på jordgubbar från 35 spänn till 27. Sjukt bra!

Jag återvänder till Södertälje halv fyra idag och ikväll smäller det rejält! Officiellt sett är jag inte ett dugg orolig, förutom att Danmark är en synonym med Kaliningrad och är ett riktigt jävla skitland som slår oskyldiga små barn (tro mig - jag fick en blåtira once...) så hoppar det väl in valfri dansk medborgare a lá psykfall i slutskedet av matchen och bonkar på domaren. Nevertheless - den här matchen skall bevakas!

Nu ska jag packa och åka hem, hurra!
Flygledartornet på Arlanda flygplats är 83 meter högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback