Bonde söker fru

På mornarna har jag en tendens att sitta och kommentera nyheterna högt på tv4. Nu satt det två bönder från "bonde söker fru" och diskuterade. Fråga tilll tjejbonden: "Vad vill du ha för nån?"
"Någon som går åt samma håll som mig, som vill frammåt, ingen bonde, men en händig snickare kanske?"
Jag tycker man ska utveckla det här. 

Jag skulle vilja se "finansman söker jurist". Två finansmän ska sitta på tv4 nyhetsmorgon och få samma frågor.
"Vad vill du ha för nån?"
"En tajt tös som ser dyr ut och kan hjälpa mig gömma mina pengar på Caymanöarna kanske?"

Eller "Emo söker politiker", "Hells-angels medlem söker präst" eller "travkusk söker djurvän". Twista det här nu!
Svart-, vit- och grönpeppar är samma frukt. Skillnaden mellan de olika kryddorna är att svartpeppar är den inte helt mogna frukten som torkats med både skal och fruktkärna. Vitpeppar är den mogna frukten, torkad och skalad och grönpeppar är den färska frukten.

Kommentarer
Postat av: Jerneborn

eller kommunist söker fritänkare...

2009-06-07 @ 10:41:12
Postat av: Rosen

Det roliga är att du tror att HA är satansdyrkare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback