Amen de schoent

Här sitter jag och är öm i mitt långfinger av flitigt skrivande och äter yougurt med banan. Jag firar in mitt sommarlov.

Imorgon är fullspäckad, jag & Erik har nu tryckt tröjjan som Zacharias gäst ska ha på sig imorn när han skall "nollas", det + ett par kalsonger med silvertejp runt skallen som ögonbindel, det och några lustiga uppdrag skall nog frambringa många skratt imorn. MÅSTE BARA ORDNA KAMERA! Gälla schiiiit.

På lördag ska jag förenas med min familj och sen med brad boys för ett stycke fotboll och, ptja, som alex sa: "Det har väl aldrig hänt att vi efter några öl säger: 'Jaha, tack för idag då grabbar', det blir ju som det blir"

Söndag är det föresten match, Brunnsäng-Borac, haha, det är nog det dummaste jag hört; Borac, vad är det för nåt? Ett troll?
Vi vet att vi kommer segra och dom torde ju veta att dom ska förlora. Hallå? Dom möter Brunnsäng (om man river de åtta högsta höghusen, spränger brunnsängs centrum och dammsuger mälarbadet från alla nötter är det Södertäljes finaste stadsdel) och vi är ju knappast kända för att förlora nu för tiden. Kalla du mig mallig din jävla tyckare, men jag är ba ärlig ;)

Hiram Percy Maxim är uppfinnaren som ligger bakom ljuddämparen som man kan sätta på pistoler och gevär. Han utvecklade sedan sin vapenuppfinning till något som finns runt omkring just nu - ljuddämpare till bilar.

Kommentarer
Postat av: Max

Oh yeah! Going for number six :D One for all, all for one!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback