Alla dagar har sina problem

Jag tryckte på nån knapp imorse på datorn och alla smileys på msn slutade att fungera. Jag drabbades av existensångest. Jag kunde inte uttrycka mig. Jag var så arg och vad fick jag visa det med? Extra utropstecken fick väl duga. Men sen ville jag göra min supersmiley, den som lyfter på ögonbrynet och ger världens smile. Det gick inte.

Jag ville dö. Jag läste på internet. Sökte på google: "msn-smiley borta + hjälp mig + hjälp mig nu + för fan", men det gick åt skogen.
Nu är dom tillbaka. Jag var inne på alternativ och krångla. Jag brukar tänka det att, varje ny dag är en kamp som måste vinnas! Idag vann jag igen. Puh...

För att överleva behövs streching. Remi strechade mig idag, sen strechade jag Pacs. Det är inne med streching nu.

03:42 utanför brandstationen eller 22:00 Brunnsängs IP - spelar ingen roll - Paco tar streching på allvar.  
När spanska sjukan härjade i Göteborg 1918 så byggdes tre gamla hästspårvagnar om till likvagnar.

Kommentarer
Postat av: Max

Haha en av dom bästa bilderna ever man ser hur Pacs verkligen lider ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback