Så är det

Jag gör så mycket saker, äventyr och jox på sommaren att uppdateringen får lida. Det är sommarslakt.

Jag är ledig i två dagar nu, oerhört trevligt. Tänkte låta mitt immunförsvar hinna mobilisera och slå ihjäl alla små mongobakterier som belägrat min aura några dagar, ty deras tid är över!

Igår hade jag hade tänkt att ligga och kolla entourage och tackade nej till volleyboll. En timme senare skulle blev jag rastlös ändå och tänkte att jag kunde väl iaf lira lite tennis med Alex & Johannes, det kan ju inte vara så jobbigt ;)
Men sen var planen upptagen och det blev ett spinningpass istället....
Man sitter där och trampar i takt till musiken. Huvudet är böjd neråt. Mina fotbollsben gungar upp och ner som ett rasande lokomotiv och Alex sitter bredvid och knarkar powerade. Lockar trillar ner för pannan och dinglar fram och tillbaka, ett försök görs till att lägga dom tillrätta och se där, hela huvudet är blött. Jag tittar upp, får salt i ögonen men trampar, trampar, trampar.

Spinning är ett gälla sätt att motionera på... :)


Om du är rädd för att bli rädd, eller rättare sagt bli övermannad av rädsla, lider du av fobofobi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback