Pontus Sjögren likes this

Jag kan inte hjälpa det men jag tycker verkligen det är kul när folk har "åka-iväg"-status på facebook, som folk "likes". Alltså typ: "åker till grekland imorn" eller  "packar, ska till gotland om några timmar"
"4 people likes this"

Precis som om folk tycker det är skönt att den personen försvinner, är ni med? Haha, jag sitter här och fnissar.

Eller "X has ended his/her relationship"  och den personen är lite dyster, eller ett vrak.
"9 people likes this"

Visst är det roligt? Jag tycker det. Tycker jag det är roligt så gör minst en miljon till människor i världen det. Minst.


Jag ska till Liseberg på torsdag.


Kommentarer
Postat av: hespero

Yes... its funny I get it....

2009-07-13 @ 01:08:04
Postat av: Anonym

Elin Likes This.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback