På med hjälmen Don Juan!

Förra sommaren genomförde jag och framförallt Johnny vissa uppdrag för att göra världen till en bättre plats, vi drog i vissa tåtar där, manipulerade några här och förvirrade omgivningen med oskyldiga leenden och charm.


JB, nån bulgar & jag på Rhodos

Det bästa var vid ett tillfälle då JB (som inte står för Johnny boy, utan Johnny B från den där låten där dom sjunger "Johnny be good" Johhny B=JB) tittade denna tös (som jag inte nämner vid namn på grund av eventuella mordförsök från arg (f.d) pojkvän) djupt i ögonen och frågade: 
"Du... är du verkligen kär i din pojkvän?"
"...Ja?"
"Alltså pirrar det i magen när du ser honom och blir du sådär fånigt glad när du ser honom?
"...asså...näe...men.."
"Du måste ju vara ärlig mot dig själv."
"Jag gillar honom ju"
"Ja, men är det mer kompisgillande eller..."
"Asså... kanske... jag vet inte.."
Jag rycker in:
"I så fall är det ju bara elakt att vara tillsammans med honom, tänk om han skulle fortsätta vara tillsammans med dig fast att han inte vore kär..."
JB: "Ja, det missgynnar ju båda två!"

En vecka senare på facebook. "X has ended her relationship."

Nu blev det inget för varken JB eller mig med den här tösen, men bara saken att en vacker tös inte längre är med, vad jag skulle vilja kalla för "schnubbe" räcker för att den här världen nu är lite vackrare, lite bättre.

Liknande scenarion har uppstått i år. Min vapenbroder flyger flygplan i USA så det faller på mig att ikläda den skinande rustning som doftar romantik, rosor & list för att än en gång förgöra ondskans schnubbar som stjäl och lägger beslag på de töser som rättmäktigt tillfaller de som besitter karisma, humor & elegans!

Nå, schnubbar där ute, eder tid är över. Vik hädan.


Havsuttern har 110000-125000 hårstrån per kvadratcentimeter och har därför djurrikets tätaste päls. Pälsen är så tät att uttern inte behöver något skyddande fettlager vid huden. Jämförelsevis så har en hund cirka 1000 hår per kvadratcentimeter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag dör va roligt!! Framförallt eftersom jag kan höra er båda två "du måste ju vara helt ärlig nu?".. Men bra jobbat grabbar! ;)

Postat av: pacs

vadå bulgar? nu ska du dö din apa

2009-07-01 @ 22:16:28
Postat av: Max

Jag tycker han ser lite mer rumänsk ut :P

2009-07-01 @ 23:14:26
URL: http://www.laget.se/bikalag
Postat av: JB

Åh nu saknar jag dig en massa poney!!!!

2009-07-02 @ 04:57:49
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com
Postat av: pacs

ljug inte johnny, kan e lika jobbig som förr, tro mig!

2009-07-02 @ 17:04:11
Postat av: Pontus

Elin: Hihi.. ;)

Pacs: VILL INTE DÖ........

Max: Tydliga drag från öststaterna, inte sant?

JB: Jag väntar varje dag på att du ska hämta mig med ditt flygplan, jalla ;)

2009-07-02 @ 18:52:48
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback