Klocka, asaviktigt!

Jag känner aldrig att jag är rädd när jag är utanför mitt hus. Jag kan promenera i Ronna under ramadan eller i Hovsjö 03:00. Jag känner folk som är oroliga, men inte jag. Jag tycker inte det är särskilt speciellt alls. Men! Ibland när jag lämnar min röda villa med vita knutar kan en sårbarhetskänsla utan dess like uppstå!

Glömmer jag klockan blir jag utblottad, det saknas något. Man känner sig genomskinnlig och fantastiskt sårbar. Som knekten som glömt sin sköld, som rymdskeppet i star wars utan sin energisköld eller som tjockisen som just fettsugit sig. Något saknas och en vag känsla av obehag vägrar släppa taget. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i fosterställning och beväpna mig.

Hm, ville ba ha det sagt, skulle jag glömma klockan någon gång och bete mig konstigt så vet alla nu varför. Nu är det upp till mig att öpnna affären idag, *ka-tisch* klockan på, jag är redo för att skapa dagens bravader! 
Indonesiens och Monacos flaggor är identiska.

Kommentarer
Postat av: hespero

Nyhetstorka ?

2009-07-10 @ 20:12:07
Postat av: Pontus

Det som hände igår när jag skulle träffa dig och Remi är så jävla roligt att jag verkligen borde printa ner det här.

Men! För att jag är en så bra vän avstår jag å dina vägnar... ;)

Postat av: hespero

Hahaha! amen det hände ju inget! men fortfarande..tystnad!

2009-07-11 @ 03:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback