Yoda remix

Jag & min skyddsling Bonde-eric har djupa diskussioner på msn. Jag föreläser, Bonde-eric begrundar och tar in kunskapen.


Bonde-eric

Eric säger:

vete fan om jag klarar den [Makrotentan]

Pontus, säger:

fan ere här för inställning eric

Pontus, säger:

radera ut den omedelbart

Eric säger:

känns som att man får satsa på ett av ämnena

Pontus, säger:

vi klarar allt!

Eric säger:

hehe säger du det

Eric säger:

känner du dig förberedd då?

Pontus, säger:

Inte ännu. Men jag kommer att göra det när tiden är inne.

Pontus, säger:

Alltså eric, det är en grej jag måste lära dig att lära dig själv

Pontus, säger:

man lär sig det på den ultimata fyllan, med minnesluckor.

Pontus, säger:

man lär sig lita på sig själv

Pontus, säger:

man vet att man tar hand om sig

Pontus, säger:

det måste du lära dig, gärna nästa tentafest

Eric säger:

genom att supa sig metvetslös :S ?

Pontus, säger:

nej

Pontus, säger:

eric eric eric... genom att koppla bort medvetandet!

Pontus, säger:

man kopplar på sin primitiva hjärna och ser vart den tar en. Hajjaru?

Eric säger:

okej men va har det med makron att göra?

Pontus, säger:Det har med inställningen till allt att göra! Att om man sätter ett mål, så ska man klara det. Även om oddsen är emot en, så kommer man att klara det om man vill. Precis som när man är full som en kastrull och ligger i en hög löv. Plötsligt vaknar man upp hemma i sin säng. Man klarade det!

Ni kan börja kalla mig Yoda ;)


Mount Everest är uppkallat efter en engelsman, en lantmätarchef med efternamnet Everest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback