Som reklamen fast tvärtom

Tänk om jag skulle färdas tillbaka i tiden och träffa mig själv i mina glansdagar i fotboll när jag var kapten i Syrianska och berätta: "Hörre du Pontjack, om några år kommer du att spela i ett grön-vitt matchställ på södermalm..."
"HURRA HURRA HURRA, JAG SKA TILL HAAAAAMMAAAAARBY!!!!"
"Nej. Du skall till Skövde, till division 5, till ett fotbollslag som heter Våmb IF"
"NOO--OOO-OOO---O-OOOOO-OOOOO!!!"
Just då skulle det nog inte låta så kul :)

Haha, det är för tillfället verklighet, jag var o tränade idag. Ingen bollkontakt tråkigt nog, vi sprang i slask och avslutade med 60 knäböj, 100 sit ups, 100 armhävningar, 100 sidlyft, 100 rygglyft.
"Ni får dela upp de själva men jag rekommenderar att ni kör 5 x 20"

Mitt inre bad mig att fråga tränaren om man fick ta med sig några hem, ungefär som läxa. Men, nä, jag vet inte vad de har för humor här, så jag lät bli. Så nu sitter jag här, medveten om att jag kommer att få träningsvärk imorn. Mobilen har jag lagt på bordet. Det var dumt, så högt upp når jag inte imorn. Jag kommer att behöva simma bröstsim ut till hissen och trycka på larmknappen för att få nån form av hjälp. Jag ser det framför mig:
*trycker på larmknappen*
"ja hej, vad är det som är problemet?"
"HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!"
"Öh, vi skickar en bil, det kan ta upp till en halvtimme, håll till godo."
"Skynda för fan!"
30 minuter passerar och det kommer en tekniker:
"Hej, vad är felet med hissen?"
"Öh, den går inte."
Teknikern, irriterat: "Du ligger ju i fosterställning vid dörren så att den inte kan stänga sig, det är därför... Vad är det du skulle ha hjälp med?"
"Meh, jag har träningsvärk överallt fan, jag är ashungrig och kan inte gå, seså, här haru 50 schpänn *halar fram en skrynklig tjuga*, försvinn till modegrillen o langa fram en burgare äru bussig..."
Fullt möjligt scenario, vem vet, only time will tell ;)

LEICESTER VANN FÖRESTEN! Jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag är en dålig oddsare. 210 spänn tack så mycket.


Den första jukeboxen presenterades i Chicago 1889.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback