ÖHHH, UGGA! Häää......

Jag vet ju att jag koncentrerar mig som bäst när jag är ensam med lite mummel omkring mig. Men det finns ju en gräns. Plötsligt sitter jag o pratar med mig själv, uppenbarligen är det pausdags. Jag upptäckte förut att jag fnittrade till över att jag förkortade "Likvida medel" som likmedel. Det kanske säger nåt om underhållningsvärdet på min dag...

Jag fick föresten mitt livs stördaste räkning idag. I oktober använde jag mig av mitt kreditkort för att åka taxi för 218 schpänn. Sen flyttade jag och fick ny adress o i december får jag fakturan som "eftersänd post", o då ser jag att jag skulle betalat, typ 10 dagar tidigare, jag betalade den iaf direkt. NU får jag en skurk-faktura med dröjsmålsränta, på 38 ÖRE.
Det kostar dom mer att skicka brevet till mig än vad det ger! Vilka jävla mäsk, dessutom står det att jag behöver tillhandahålla dom 0,00 kronor den här måndaden.

Tölpar är vad dom är. Dom ska få sina 38 öre, det är ju trots allt finanskris och innerst inne tycker jag om min bank, Nordea. Tillåt mig citera mig själv 2009 e.kr : "Alla betér sig som ett mongo någon gång i sitt liv, förlåt tölpen och gå vidare - upprepar detta sig - tänk "Zidane" och skalla objektet hårt i magen eller kör över dennes arm, your call."
300 ormarter - mer än tio procent av alla ormar - blir sällan över 30 centimeter långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback