Men eru schöööön eller?

Har just haft en diskussion gällande "om det är ok att ligga med sin kompis ex" där åsikterna går isär.

Det är inte det att jag tycker att det är fel att alla inte tycker som mig, det är väl kul att folk har åsikter. Jag tycker bara att det är så tråkigt att se andra när dom upptäcker att dom har fel ;)

Självklart ska man ligga med sin kompis ex. Så länge inte sin kompis är i ens närhet med vassa föremål så är det ju lugnt?

Det där är en så töntig tjej-grej asså. Ett jävla påhitt är vad det är, ha!

Kan jag få ett redigt motargument av nån där ute, så ska jag smula det sönder och samman likt vågor krossas mot berg!

Nalle Puh heter Ole Brumm i vårt grannland Norge.

Kommentarer
Postat av: Malle & Karro

För faen pontus, hur lågt kan sjunka*? kan man inte hitta sina egna ligg kanske man inte är kvalificerad nog att få KUCKILURA!!!!! o vill man va buksvägerska med sin bästis? NIET!!!

2009-01-05 @ 18:39:31
Postat av: Pontus

Så länge det är lugnt med sin bästis ser jag inga problem, man ger denne 20 spänn bara. That's it ;)

Postat av: karro

du e ba störd.

2009-01-06 @ 14:04:47
Postat av: karro

du e ba störd.

2009-01-06 @ 14:07:26
Postat av: Elias

... (tror du fattar, hehe)

2009-01-10 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback