Lavinfara i Åre

Ett gott tecken - då finns det snö iallafall ;)

Så lät det för 11 månader sen:
Vi fyra åker sittliften upp och allt verkar bra tills vi ska gå av, alex åkte ju haschbräda så han har lite svårt att styra med ena pjäxan bortkopplad, Jesper var bakis och hade feta problem med motoriken.
Alex stödjer sig på Jesper som skriker ut ett "Waaaa" tar tag i mig när jag försöker väjja för några kvinnor. Alex rasar omkull skrattandes och rullar åt höger. Jespers "Waaaa" eskalerar till ett "WAAAAAAaaaaAAAAAaaaaa!!!" och plogar in i ett tjejpar samtidigt som han drar in mig i tjejerna jag försökte väjja för.
Paco står bredvid och vrålgarvar.

Lilla Vesper... ;)


Mark Twain, författare till de populära böckerna om Tom Sawyer och Huckleberry Finn, skrev under pseudonym. Hans riktiga namn var Samuel Clemens.

Kommentarer
Postat av: Nisse h

Mark Twain är sjöterm som betyder två famnar(s djup)

2009-01-05 @ 13:15:09
Postat av: Paco

haha fyfan det där hade jag nästan glömt bort! Var helt sannslöst roligt, vilken jätte krock det blev där när alla stod och tog det lugnt så kommer vi fyra ur liften, då kan fan ingen vara säker!

2009-01-05 @ 16:10:55
Postat av: Lindberg

Det heter inte "haschbräda", det heter "haschpulka"!

2009-01-05 @ 16:28:21
Postat av: hespero

Hahahahaha det var fittberra som inte släppte mig! EEEY

2009-01-05 @ 18:19:12
Postat av: Pontus

Nisse H: Noterat! ;)

Paco: Det var pinsamt som fan, det blev ju masskrock, och det var alex fel, men han klarade sig ur krisen.

Lindberg: Nä, inte Alexanders bräda. Det var en haschbräda.

Vesper: Vafan ska du ta tag i mig då!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback