Lågan falnar efter middan'

Min arma studiekondition, ack o ve!
Man blir så fruktansvärt seg i skallen efter att man ätit. I afrika lär man ju inte lida av koncentrationsproblem, där äter de ju aldrig, ho ho ho! Där var jag rolig - så om du inte knystade fram ett "fnys-skratt" så är det dags nu.

De är stunder som dessa som jag skulle vilja vara religiös fanatiker, eller vänsterpartist - gränsen är väldigt tunn. En riktigt galen fanatiker med tunga ambitioner om att starta heliga krig. Har man någonsin hört talas om att en sån har studieångest liksom? Nä, inte direkt va. Men, jag har aldrig varit bra på att kasta sten, så det blir nog ingen sån karriär...

Det är bara lite kvar nu, om ganska exakt 48 timmar så hörs det ett *pomp* i min lägenhet, tätt följd utav ett *pschhhh* följt utav: "JÄVLAR, DET SVÄMMAR ÖVER I SOFFAN OCH KORKEN SPRÄNGDE TV:N!" men efter några minuter kommer en stilla ro att infinna sig. Jag ser det framför mig, mums...

Nähä, nu ringer klockan! Investeringskalkyler & Du Pont-modeller, omfamna mig!


I Sverige kallades plast från början för konstharts.

Kommentarer
Postat av: Max

Haha känns som det skämtet som drogs idag på jobbet när chefen kommer gåendes med kvarglömde skor och undrar om någon som vill ha sitt men får till svars att är det inte bättre att skänka det till gaza, precis då kommer en av våra "coacher" in och säger varför slösa dom o skicka dom dit dom kommer ju ändå få sina fötter avsprängda :/ ;)

2009-01-14 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback