Wtf?

Jag står vid spisen, skalar potatis, rör ihop pannbiffar i form av ägg, purjolök, fetaost & nötkött. Ida sitter vid Facebook och skriker ut senaste ryktet. Malle sitter och spelar Assasins Creed.

Hm... ska hälla lite salt i, o lite paprika krydda... måste på med plattan också...
Ida: "AHA! Jettna flyttar tillbaka står det på FB!"
Malle: "Vafan, jag försöker hoppa av den här JÄVLA hästen, hur gör man, jag blir ju dödad!"
Pontus: "Tryck på cirkel, det står ju 'dismount' på skärmen..."
Ida: "Haha, ska kolla efter bävern på facebook..."
Malle: "Bäver? Aha, haha, han långa... MEN FAN, nu attackerar dom mig!!!!!"
...Juste, köttbuljong hade jag glömt ja... och peppar... puttra puttra, yes box...
Malle: "HAHA, kolla vad roligt han hoppar!!!

Senare
Ida: "Ha, såg ni! Jag gjorde 3 armhävningar!"
Pontus: "På knä?"
Ida: "Ja! Men det är väl bra... Det ska jag sms:a Sebbe om."
Malle: "Jag vill spela det hära, Tekken, Ida är du med!?"
Ida: Åh, ja, okej..."

Senare
Karro entrar Sjögrenianskt territorium, tänder några ljus.
Ida:
"Malle, nu jävlar!"
Malle: "Ha, du dör ju."
Ida: "Meh, sluta göra samma sak hela tiden!"
Pontus: "Maten är klar!"
Vissa spindelarters hannar har en schysst överlevnadsinstinkt. För att undvika risken att bli uppäten efter parningen binder hanen fast honan med spindelväv innan han parar sig med henne.

Kommentarer
Postat av: hespero

2009-02-17 @ 21:35:04
Postat av: Hespero

hahaha Rape-spindelarten.

2009-02-17 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback