TV-serier

Man kommer in i en period och då gäller plötsligt bara en grej - inget annat. Det är först i efterhand när tänker efter som man inser vad som underhöll en. Jag såg Gossip girl avsnitt 1 idag och det var ju skitbra! Nu måste jag ha resten... Ultimate dagen-efter TV.

Top 5 TV-serier
Entourage
Prison Break
Hornblower
Simpsons
Rederiet

Gossip Girl (påväg uppåt ;)

Det finns väl inget att diskutera om saken?
Fördelningen mellan blodgrupperna varierar från folkslag till folkslag. Men Perus indianer har alla en och samma blodgrupp - grupp 0.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Icke! Top 3 TV-serier:



1. Brideshead Revisited

2. Hornblower

3. Entourage

2009-02-26 @ 21:54:59
Postat av: Lindberg

Förresten, det enda som är bra med Gossip Girl är Chuck Bass.

2009-02-26 @ 21:56:49
Postat av: Pontus

Lindberg: Hornblower la ju till nu ja, den hade jag glömt. Jag visste att du gillade den där Chcuck, du är ju likadan! Personligen gillar jag hon Serena, hon har sånna där katt/rådjurs-ögon som vissa tjejer, mums filibabba...

Postat av: JB

värdelös lista. Bara Entourage som platsar. Vad hände med Californication, Dexter och Family Guy ?!

2009-02-26 @ 22:55:01
URL: http://jagsaknarjohnny.blogspot.com
Postat av: Pontus

De två förstnämna har jag inte sett och Simpsons är ju 100 gånger bättre än family guy!

2009-02-27 @ 09:06:04
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback