Rökrea!?

Jag erkänner. Det var jag som lyste upp Södertälje i onsdags, jag blev bara så jävla lack för att Juventus inte piskade sönder Chelskij, sen blev jag sjukligt sugen på chips och glömde några brandbomber här o där, hmpf. Äh, folk ska vara glada, jag spred värme, ljus och rökt lax omkring mig.

Nämen vafan ska dom bränna ner dom bästa affärerna i Brunnsäng för? Jävla tjack! Kunde dom inte bränna ner coop bredvid systembolaget istället då kanske det hade blivit rökrea på alkohol, he he...

Jag tycker synd om alla mina vänner som jobbade på dessa nedbrända plejs, nu får ni sälja jultidningar för att få ekonomin att gå runt. Det är visserligen asbra! När jag sålde jultidningar i 6an & 7an så fick jag först ett PS2 och andra gången ett surround-system. Jag var värsta säljaren asså. Kände ni hur jag just tände en hoppets lampa?

Å andra sidan borde ni tycka synd om mig och min ekonomi. Jag härmar liksom Saab. Och dom överlevde ju jättelänge?


Jenny i Gossip Girl ser ut & beteer sig Precis som Fanny Sandh ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny S

ser ut och beter sig som jenny i gossip girl?

2010-01-06 @ 18:56:56
Postat av: Anonym

ser ut och beter sig som jenny i gossip girl?

2010-01-06 @ 18:57:27
Postat av: Pontus

Haha, det är ju likt ju!

Postat av: Anonym

haha hur tänker du då menar du?

2010-01-07 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback