Riksinformation

Jag & Lokani lagade mat förut. När vi plockade ur saker ur kylskåpet såg jag en vaniljsåsförpackning. Efter lunchen föreslog jag att vi skulle göra en äpplekaka och spana en film. Sagt & gjort - vi åkte iväg o handlade allt, hyrde en film och nu är kakan klar!
...Men när vi skulle vispa ihop vaniljsåsen såg vi att den gått ut 14 januari.
Hm. Äh.

Om vi dör vill jag därför säga ett stort tack till alla ni som följer & uppmuntrar mina vardagsbetraktelser.

Tack.
Fåglar har alltid kalla fötter.

Kommentarer
Postat av: Max

Haha va fan inga problem så länge förpackningen är oöppnad så är det ju bara att käka på :)

Träna fotboll i veckan?

Postat av: Pontus

Haha precis vad vi tänkte!

Det är min avsikt. Kanske inte på tisdag om det krockar med Arsenal-matchen. Torsdag är spikat iallafall. Konstgräset antar jag?

2009-02-23 @ 18:01:29
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Max

Precis allt finns på hemsidan ;)

2009-02-23 @ 18:17:36
URL: http://brunnsengsik.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback