Remi lägger ribban!

God morgon

Remi hängde med till Schövde igår och vi kilade ut med The Crew till kåren. Jag & Remi hängde med ett par Irländska utbytesstudenter ett tag & sen försvann Remi.
Plötsligt ploppade han upp här o där, för varje gång lite vingligare. Studentlivet slet till slut Remi sönder och samman vilket har motiverat mig till en superstädning denna soliga morgon!

Remi ligger på soffan, helt destroyed:
"Asså, se hur det ser ut här... o allt du säger är "kooeeeer e vend!" hur tänker du?"

Jag är så jävla positiv, jag borde få nåt pris för det! Så ere. Kör i vind, kooooeeeeerrrr eeeee venddd!!!
Världens minsta land är Vatikanstaten i Rom som bara är 0,44km² stort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha.. koeeer i veeend! o de e schoeeent.. ;D

2009-02-28 @ 18:50:39
Postat av: hespero

hahaha calle :D rumpsvumpiklump stackarn... mår han bra nu?

2009-03-01 @ 03:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback