Öh, t..tja!

ARGH!
Har ni tänkt på hur ofta det är just Den gången som man tänkt: "äh, jag skiter i o fixa mig, ska ju bara iväg en sväng" som man träffar den här snygga tjejen.

Herregud vad det stör mig. Som idag, jag vandrar iväg till skolan med världens morgonfluff a lá sprängd forskare och givetvis hör jag en ljus röst bredvid mig:
"..Godmorgon"
"AAAH!!!!! Öh, t..tja!"
"Läget?"
"Stressad, du kanske ser, eller äh, fan, du - vi hörs!"

RETREAT!!!!!

Det är inte alltid så lätt...


Mellan 1923 och 1981 var det bara tillåtet för män att åka Vasaloppet.

Kommentarer
Postat av: ROSEN

Usch ja! Vet verkligen vad du menar!

Därför jag endast går klädd i kavaj på min fritid.

Annars stannar jag hemma och gör du vet vad ;)



Frågan till alla kvinnliga läsare är ju då, gäller "all publicitet är bra publicitet" även för oss herrar?

Postat av: Skötare Kindholm

Eduardo skadad igen, HAHA!

2009-02-19 @ 21:56:08
Postat av: Pontus

Rosen: Bra fråga, bra fråga...

Kindholm: Ronaldo är fortfarande homosexuell, HAHA!

2009-02-20 @ 00:23:03
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback