Ha, brilliant...

Ha, igår hände en kul grej. Eller, äh, såhär var det. I lördags träffade jag massa nytt trevligt folk och dagen efter satt man där på facebook, kollade foton och gjorde sig bekant med människorna. Jag träffade min förtjusande granne Åsa för typ första gången och sen satt vi och chattade lite på facebook-chatten.
Jag hade suttit med musik hela dagen och blivit alldeles uppeppad, pysslat, städat, gjort allt i power! Just då satt jag o lyssnade på lejonkungenmusik och käkade. Så frågade hon typ: "Vad gör du då?" och jag i mitt uppeppade tillstånd läste inte det jag skrev en gång extra innan jag skickade, det kanske jag borde gjort.
"Jag sitter här och pumpar Elton John och slevar i mig ravioli, ganska skön kombo..."
Ju fler gånger jag läste vad jag skrivit desto mer skrattade jag. Haha, "pumpar Elton John" samtidigt som jag slevar ravioli, vilken man va? Haha...

Vi har inte pratat mer sen dess. Fan, gjorde jag bort mig nu igen?
Jorden väger ungefär 5 924 000 000 000 000 000 000 ton.

Kommentarer
Postat av: hespero

inkl. alla människor,bilar,byggnader ?

2009-02-09 @ 23:55:52
Postat av: Pontus

Haha, som du kanske noterat är siffran något avrundad. Personligen kan jag tänka mig att alla människor, bilar & byggnader tillsammans är en extremt liten del av jordens massa i kilo. M.a.o; det kvittar om det är inkluderat eller exkluderat.

Samhällsupplysare Sjögren tackar för frågan.

Postat av: Hespero

Men samtidigt så måste ju allting vara skapat av material vi har tagit från jordens massa. kolla upp!

2009-02-10 @ 11:10:45
Postat av: Skötare Kindholm

Kan det verkligen vara Hespero som kommit fram till den kloka slutsatsen?

2009-02-11 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback