Busfrö!

I egenskap av diskare måste man göra en noga avvägning gällande vilka kvinnor som får entra ens residens och smeta ner vin- & champagneglasen med läppglans. Man måste ta hänsyn till ögongodisfaktor och disktid - inte alltid så jäkla lätt...
Det var iallafall trevligt igårkväll - med en överaskning a lá alpha-david halv 1 som pricken över i:et... ;) Alltid en historia i beredskap:
"...o så var jag hemma hos Hugin och dom där jag gick ut på balkongen. Där låg det massa soppor och handbollsspelare som man är tog man en och svingade va, så man fick den här pendeln, ni hajjar? Jag tänkte skänka den till grannen, men nä, det ramlade ju ner på marken... och det råkade ligga räkningar i den som vaktmästarna såg, så hugin & hans tjej fick ju röjja upp där dagen efter! Hahaha"  He he he...

Jag råkade få mitt ego uppblåst ytterliggare igår. Det är absolut inte bra för mig, jag har redan tunga problem med att vara ödmjuk, nu briserar hela min garnision av ödmjukshetsceller i huvudet. Vi satt och fikade på pims, jag & Zakarias, Sebbe, Ida, Malle, Karro & lilla Malin. Plötsligt kommer den fram en herre och slänger ett visitkort framför mig & säger: "Klockan 16" och går omedelbart därifrån. 
Första reflexen var att det var nån typ, luffare som la fram ett sånt här kort där det stod hur synd det var om han & hans familj. Ni vet sånna där lappar dom lägger på ens säte i tunnelbanan? Men sen tittade jag på kortet :) 


Vill du bli modell?

Smickrande ;) Tänk vilket skönt extrajobb det skulle vara va? Sitta där som ett mongo på en stol med lite blixtrar i ansiktet. Tråkigt att jag ska iväg på uppdrag idag =/ Jag har ett busstreck att begå, skall bli rapport senare om det lyckas eller ej.
Damerna i en kortlek kallas av många för Bomans flickor, detta efter korttillverkaren Alexander Boman.

Kommentarer
Postat av: Max

Värkar ju nästan som om hela världen öppnats sig för dig sen du flytta till Skövde ; ) Blir det Milano nästa nu eller? :P

2009-02-22 @ 02:01:58
Postat av: Anonym

Skövde är king, flytta dit vetja ;)

2009-02-22 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback