Så blevre

Alltså, vi åkte på tre stycken uddamålstorskar och två av dom när det var två sekunder kvar. Hur oskönt var inte det? Hmpf!

Vi vann en match iallafall och jag tyckte vi stretade på bra. Vi hade det skönaste laget, jag pangade in tre mål och vi vann ett kilo godis för bästa utklädnad då vi spelade genomförde matcherna i  skjortor. Det var, summa sumarum, en trevlig kväll och vi kom inte sist heller för det var ett mäsklag som blev diskade :D

Efter att ha suttit i duschkoma fortfarande lycklig från gårdagens arsenalvinst ska jag nu dyka ner i min underbart mjuka säng och sova länge, länge.

Godnatt!
I Storbritannien finns en sport som går ut på att man ska kasta en fårpölsa, en haggis, så långt som möjligt och i USA finns samma sport fast med en brödkavel som kastmedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback