Men va?

Jag slösurfade runt lite och hamnade på det här "rädda julen"-tjofräset med alladin asken ni vet? Reklamen har ju gått på tv ett tag. Man ska alltså rösta på sin chockladbit som ska få vara kvar eftersom att dom ska ersätta den med nåt.

Av dom det gick att rösta på var ju kokoscolan ett självklart val. Däremot förstår jag inte de disevolutionerade människorna med 3-17 kromosomer som röstat så mycket på äggnougaten? Den är ju asvidrig?

Det var den där "godisen" som min kusin Caroline lurade mig att äta på julafton när jag var liten. Jag har traumat kvar där bak i huvudet hur jag slog upp ögonen och insåg att min onda kusin förgiftat mig! Jag rusade i full fart mot köket hemma hos min farmor o farfar, ställde mig på tå så att jag nådde upp till köksvasken och spottade ut den våldsamt! Bläk!

Efter den dagen lärde jag mig två saker. Att vara vaksam när kusin Caroline föreslår något och att äggnougaten smakar förjävligt...

Rädda kokoskolan!


I premiäravsnittet av SVT:s "Robinson" 1998 åt deltagarna en flådd och helstekt råtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback