The last line of defense

Generalen över mitt immunförsvar har skött sig väl. Igår var det finaldhisco. Imorse 07:30 gick jag upp för att riva matfestivalens tält med mitt fotbollslag. Efter en veckas nollande känner jag hur immunförsvaret mobiliserat sista kraften runt de mest vitala delarna, hjärta, lever & lungor. Andra delar börjar domna bort. Snytningar, hosta och feber ökar bland andra studenter. Alla studenter har fått mejl om att svininfluensan härjar på Högskolan. Mitt immunförsvar håller linjen. Jag är minsan en envis jävel. Jag sov fyra timmar i natt men är pigg, frisk och har skärpan i behåll! Det kan vara så att jag har en släng av hybris - jag är osårbar.

Jag har iallafall haft jävligt kul :D Imorgon börjar plugget för min del och efteråt har jag match med laget. Livet går tillbaka till det normala. Mitt uppdrag fortskrider.

Kunskap omfamna mig!

Knölvalar kan åstadkomma ljud som är 190 dB högt. Det motsvarar ljudet runt en jumbojet som lyfter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback