Snart så...

Jag registrerade mig på de kurser jag ska läsa i höst idag:
Finansiell Styrning b
Matematiska metoder för ekonomisk analys b
Statistik a
Regressions- & tidsserieanalys a

Jag har fem pass kvar på Gant innan jag packar mitt pick & pack och beger mig till den Sjögrenianska utposten i Skövde. Tillbaks till staden med studentrabatter, SS-bänkar och rolig dialekt. För att inte tala om mina vänner, mitt fotbollslag och öl för 20 spänn.
 
I jul är jag en alkoholiserad mastermind.


En bil står i genomsnitt stilla 23 av dygnets 24 timmar.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Ser ut att bli en fantastiskt tråkig termin för din del. Statistik och matematik är väl inte direkt någonting att hänga i julgranen!



Själv ska jag läsa:

Filosofihistorisk översiktskurs

Filosofisk metod

Filosofi från 1900

Vetenskapsteori

Tema medvetandefilosofi

2009-08-11 @ 17:31:50
Postat av: Pontus

Jag tror att den där "medvetandefilosofi"-kursen gör dig gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback