Schööövdeeeee

Ikväll somnar jag i min mjuka säng i Skövde. En veckas nollande ligger framför mig innan studierna sätter igång. Jag brottas med tanken om jag skall vänta en vecka med att ansluta till mitt fotbollslag där eller ej? Jag minns en gång i våras när det var samling till match på morgonen dagen efter en tentaphest. Hmpf. Vad är det för pucko som planerar in en match dagen efter en tentaphest? Dom hade iallafall lite synpunkter.
Föresten! Så var det en idiot i gårdagens 3-3 match som sparkade sönder mitt benskydd nik emo kahpe sharmota "#¤%&!!. Vad ska jag säga till csn? "Vahettereee, det kom en tunnhårig version av Hagrid och förstörde mitt ena benskydd. Jag behöver 70 spänn extra, ska vi säga att vi är överens?" Fan, problemen hopar sig.

För övrigt kommer jag att ha en sambo under en veckas tid. Jag som alltid trott att den första skulle vara en vacker tös, men ack. Det är Tobias, 90ian från brunnsäng. Det är så jag känner igen honom. Han ska bo hos mig i en vecka innan han får sin lägenhet och det är hans pappa som kör ner oss idag. Fair enough.

Ptja, jag har vässat mina hörntänder och köpt ett högtalarsystem. Skövde, I am back!

Det tar tre timmar och 30 minuter med bil från Södertälje till Skövde. X2000 gör samma sträcka på 1 timme och 40 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback