Otippat

Vi gick ut till Flamingo i onsdags. Det var trevligt förutom att någon idiot där, säkert Alex Ataseven ;) höjt priserna på drinkarna. Nu är jag en stackars student och hade precis börjat vänja mig vid att en drink kostade 40 schpänn.
Sen fick jag väl fejsa reality och har betalat 80-105 kronor för en drink hela sommaren, men nu!? HUNDRATJUGOÅTTA SPÄNN! 128kr! Gälla partydämpare. Om det är värt att stå stilla en timme och en kvart på gant för att få en drink. Mja. Nä...



Vi fick iallafall rädda Calle från att få spö av två schnubbar. Värre schnubbar får man ju leta efter: "Kallade du mig fitta?" "nä, min tjejkompis där borta" "men vadå, sa du det till mig, ska du ha stryk!?"
Ni vet, dom kanske inte var den typen som räddar världen. Snarare dom som håller polisen sysselsatta. Kanske blir dom nettoskattebetalare när dom fyllt 63. Men sen slutade det i nån form av vänskap. Annars skulle det ha blivit ett intressant resultat. Vi var 8 stycken. Dom var två. Stolpskott.

Dagen efter kilade jag, Sebban och Bäcke till farstanäs.. där joina två till, Thomas & Patrik. Det var alltså jag Alex's brosha och tre extremt försvenskade syrianer. Rätt otippat. Men vi hade trevligt, spelade karnib och pratade utbildning.

På kvällen lirade vi beachvolley tolv stycken. Plötsligt blev jag våldshungrig. Jag hade ätit en sallad på hela dagen och sen när jag såg att Alex baxat min handduk kunde jag inte annat än skrida till handling. Alex förstår likosm inte rätt & fel. Så jag snodde hans bil. Jag var ju tvungen att äta - och han hade ju ändå snott min handduk så det tyckte jag var rättvist. Sen plingade min mobil rätt mycket. Alex hade lite synpunkter...
Grisen är det enda djuret som liksom människan kan bli solbränd.

Kommentarer
Postat av: Riddare Rosen

Varför i helvete heter bilden Mäskalex?!

Postat av: Pontus

Du ser lite ut som ett mäsk där tycker jag :)

2009-08-10 @ 10:05:13
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback