Musik

Jag brukar tycka att jag har koll på saker och ting. Jag håller mig uppdaterad om det mesta. Men med musik är det inte riktigt så. Jag kommer aldrig på vad en låt heter och när jag väl spelar nåt jag kommer på, typ boten anna, då, då lirar alla rap das armas. Happ.

Jag fattar aldrig varifrån folk får all sin nya musik. Alright om man sitter vid alla musiksidor, o letar upp listor på mest omtyckta osv. Då är det klart att man får koll. Men sånt har jag inte tid till. Alla andra gör det ju ändå.

Denna process fortsätter, jag lirar las ketchup, alla andra lirar Micheal Jackson för att han tydligen dött. Jag har lagt ner det här nu. Andra får göra spellistor så tar jag det jag gillar ifrån dom. Bra bra.
Stäppfolket watusierna som lever i Kongo är världens längsta folkslag. De blir upp till 2,1 meter. Lustigt nog är de grannar med pygméerna som är världens kortaste folk.

Kommentarer
Postat av: charlie

ptja, ny musik e ju oftast helvetes dålig... om du vill ha bra musik, kolla mkt film/serier så hittar du bättre musik ;) tycker iallafall jag...

2009-08-09 @ 11:28:53
Postat av: JB

hahah stämmer så bra in på dig! Kommer ihåg din "Rhodos skiva" HAHAHA

Postat av: Pontus

Charlie: hm.. nya entourage ska jag iaf se.. sjukt bra :D

JB: DU! Den var rätt nice nu när jag tänker efter. Bättre än din och pacos pissiga metallicaskit!

2009-08-10 @ 10:04:39
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback