Vafan

Det är halvlek & Arsenal ligger under. Jag sitter här med en cola i famnen bredvid några pizzakanter. Mitt rep jag & Erik halade upp soffan från balkongen med ligger o skräpar i hallen i väntan på transport ner till förådet.

Detta paussnack kan vara trevligt. Så länge de inte kvoterar in en snygg brud som säger massa idiotiska alla-vet kommentarer. Herregud vad det stör mig. Jag sliter mitt hår som mattadoren i Ferdinan.
"Vad Arsenal behöver nu, är ett mål" Jaså...? Inte fem utvisningar och en påse äpplen då? Jävla dumtjack...
"Om ingen sätter press på Senna måste Almunia vara där skottet är, annars blir det mål" Wow, hur stor studieskuld har du? 15 spänn eller?
Det där repet som ligger i hallen finns det fler användingsområden för...

ÅÅÅHHHHHH!!!!!!!!!!! Nu vänder Arsenal det här ska ni se.

*tar ett djupt andetag och en slurk cola*
Jag har en blå-vit tandborste köpt i Lillehammer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller helt med! Hon är inte ens snygg ju, gör mål bara för faan! då vinner jag pengar :)

2009-04-07 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback