SPRÄCKT!

God afton!

Idag spräckte jag min måloskuld i Våmb. Du, bäste läsare, har säkert hört frasen: "var dig själv och ingen annan" det är totalt skitsnack!  Om du är en blyg fjant och spelar självsäker full med självförtroende kommer folk omkring dig behandla dig som om du har det och i och med det får du det.
Jag var innermittfältare idag och såg ett flertal gånger att en av motståndarlagets mittbackar hade NOLL i utstrålning, kasst självförtroende. Om han var nervös eller led av parkinson vet jag fortfarande inte. Men i och med att han så uppenbart signalerade osäkerhet prövade jag att rusha emot honom för att stressa skiten ut honom - vilket lyckades. Då baxade jag bollen, passade en av våra forwards och bad snabbt om att få bollen tillbaka. Då anföll alla mig, jag fick panik och gjorde en Paco: stenhård tåpaj & mål. Hihi...

Vi har just grillat några stycken och jag är i skrivande stund berusad. Ska ba sänka en cider och balansera bort till Erik för mellanfest. Ha en trevlig kväll vetja.

Änder har dialekter. Man har märkt att bland annat änder från London kvackar annorlunda än från landsbygden i västra Storbritannien.

Kommentarer
Postat av: JB

ååh vilken söt pojke!!!

Postat av: Pontus

och fotot är ändå en "dagen efter", nog kan han charma en 50åring eller två...

2009-04-19 @ 20:29:17
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback