Nätverk

Jag vågar påstå att jag inte bara är minglarnas okrönte konung utan även en mästare gällande fenomentet: Nätverkande.

Denna torsdagkväll har jag till exempel diskuterat sköljmedel med Vanessa på msn. Vi har varit sjukt gravallvarliga och msnat som fan. Titta så det gagnat mig:

Vanessa säger:

när du är i södertälje så kör förbi p hagen så blir du en kartong comfort rikare

Ser ni? Jag ska få sköljmedel! Fy farao vad underbart. Sköljmedel är det bästa. Inte att äta dåra - jag vet - jag har prövat. Men det förgyller ens tvätt. Ja, faktum är; att tvätta utan sköljmedel är som att skita utan att torka sig. Jobbet blir gjort men trevligt är det fan inte.

Haha, herregud vilken bra liknelse!


Thomas Alva Edison uppfann inte alls glödlampan, det hade ett flertal gjort långt innan honom. Vad han dock gjorde var att förfina uppfinningen lite och sedan ta patent på den.

Kommentarer
Postat av: Max

Kan bli jobbigt att transportera hem en kartong med sköljmedel till Schövde sen bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback