Bortamatch hos en blondin

"Men Vesper, vad kalt du har på väggarna här..."
"MEN JAG VILL HA DET SÅ!"
"Kan du inte smälla upp en Arsenalbanner då?"
"ALDRIG I HELA MITT JÄVLA LIV"
"Vadåra, det blir väl fint?"
"Asså, det är ju inte för att jag inte har råd som jag inte har nåt på väggen!"
"Haha..."
"Jävla Skövdebo, är det typ status för er att ha massa grejjer på väggen? Den som har mest grejjer är ballast!?"
"Ja, min vägg ovanför sängen har jag hällt massa klister på, så ligger det saker någonstans så slänger jag ba upp det, aspraktiskt!"
"Haha, på riktigt? Du slänger alltså grejjer upp på väggen... och så fastnar dom av sig självt?"

Finns ba en Vesper.
Den före detta premiärministern Margaret Thatcher var med och tog fram den kemiska process som framställer Mr Whippy ice cream


Kommentarer
Postat av: Pacs

Det är härligt att det bara finns en Vesper och att det är våran lilla gullebjörn :)

2009-04-10 @ 16:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback