Juste, händelse två!

Jag kom hem idag och slängde posten på bordet. Hmpf. Brev från skatteverket, vad vill dom mig... Jaså ja, deklaration.
*Sprätt*
"WOW, JAG VILL LIGGA MED ALLA PÅ SKATTEVERKET!"
Dom vill ge tillbaka mig 4576 schpänn. Jag läste det om och om igen. Fyratusenfemhundrasjuttiosex kronor. Fatta hur mycket creame fraiche man kan köpa för det? Jag älskar creame fraiche - man kan ha det till allt inom matlagning och ledsnar man på det kan man späda ut rött vin med en liten klick (det ser nog förjävligt ut och smakar likaså, men utspätt blir det - jag har aldrig prövat, det står dock på min "to-do-list"). Det kan vara guds röra vi pratar om. Vad kan en bytta kosta 10:90 kr? Det blir avrundat 420 burkar!

PARTY PARTY PARTY!
När trailern till filmen Sagan om ringen släpptes på filmens hemsida laddades den ner över 1,6 miljoner gånger det första dygnet.

Kommentarer
Postat av: Pacs

Villareals bästa spelare Santi Cazorla är borta resten av säsongen! =)

Kan bli en trevlig resa genom kvartsfinalen

2009-04-06 @ 20:07:15
Postat av: Lindberg

Själv återgäldas jag motsvarande cirka 16 flaskor Pommery av skatteverket! :D

2009-04-06 @ 20:26:14
Postat av: Pontus

Pacs: Haha, Adebayor, Fabregas & Walcot tillbaka - man behöver knappast vara nervös. Villareal kan ge allt de har, they're simply not good enought ;)

Lindberg: Glada tider!

Postat av: andreas

Då vill jag retas med dig! fick tillbaka annu mer!

Sen vill jag fundera över ditt resonemang! Tog krafterna i skallen helt slut efter lite groupwork?

2009-04-06 @ 23:14:04
URL: http://andreasviktor.blogg.se/
Postat av: Pontus

Ha, jag är blott glad för din skull. Pff, vad lagar du mat med då? soja?

2009-04-07 @ 08:28:26
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Wennlund

Prisa skatteåterbärgningen! 11 och 5 ; ), blir typ 1150 burkar ; )!

2009-04-07 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback