Ha, det ni!

Jag & Malle stod igår på min soldränkta balkong med ett varsitt glas vin och kände bara hur bra allt var. Då och då flög en sån där len varm vind förbi och rörde till i håret. Studenter gick nedanför oss fram & tillbaka med klirrande systemet-kassar. Ibland stannade någon bekant nedanför och bytte några ord med oss. Folk var glada.
Jag kände mig som en nöjd pensionär.

Efter entrecotê, rotfrukter i ugn och mer vin stack vi till bonden där han och alla andra Glenn satt och rensade fisk och sjöng singstar.

Det slutade med att jag, Malle & Zacharias entrade husaren. Vi var king.
Jorden blir tyngre för var dag som går. Mycket små dammpartiklar faller ner från rymden och medför att vårt jordklot blir ungefär 25 ton tyngre var dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback