FB-& MSN-status

Vad är grejjen med att alla deppmongon ska kräkas ut sitt trista jag på statusen så att alla kan läsa det?
"JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT"
"HATAR DET HÄR JÄVLA LIVET"
"FY FAN, DU FATTAR INGENTING JÄVLA CP"

Fick ni ingen uppmärksamhet när ni var små eller? Nä, Inte jag heller, därför har jag en blogg ;)

Skaffa en sån, då kan andra välja om dom vill läsa om era meningslösa liv. Ba ett tips från coachen. Jag menar, ni gör ju ingen höjdar-marknadsföring av er själva direkt...

Tack för mig.

Samhällsupplysare Sjögren
30 kilo plutonium räcker för att tillverka sju atombomber.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kill yourself or get over it 8-)

Postat av: Pontus

Suicide is a permanent solution on a temporary problem.

Dom kan ta livet av sig! Jag vill inte. Jag är en glad människa, pax för att inte ta livet av mig.

2009-04-06 @ 17:04:20
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Malin

Men!! Du ska ju säga det till dom ju. DAH!

2009-04-06 @ 17:31:53
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback