Det är väl allmänt känt?

Att när man träffar nya människor så säger handslaget mycket om personen. Det tror jag att jag håller med om. Nu är det ju så att kvinnor i högre utsträckning än män tenderar att härma en slak ål när de hälsar. Men det spelar ingen roll, det känns fel.

Istället för ta ett  fast grepp, skak, skak.


Så blir det ett slafs. The end. Det blir som ett obehagligt samlag istället för ett "tjena"

Hmpf. Sen vet jag inte vad jag ska tycka om följande, det uppstår en "hälsa-situation" och den man hälsar på torkar synligt av sin handsvett på byxorna. Rakt framför en. Som om "så, nu är det värsta borta, låt oss blanda fuktiga händer!"

Då får jag en väldans lust att utbrista ett: "öh..." och krama personen istället. 


Nåväl, nu ska jag iväg och eliminera Mariestad. Forza Våmb! ;)
Marsvinet är liksom människan hälgångare, dvs att hälen rör marken när marsvinet går.

Kommentarer
Postat av: Pacs

se till att spöa skitölen!

jag har stukat foten, så blir borta från bronx ett tag tror jag

2009-04-04 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback