April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

Malle, Slaktarn & Ida la ett egengjort brev från anticimex i Karros brevlåda där det stod att våning 8-10 skulle saneras från pälsänger. Förutom det var det bifogat ett papper där det stod åtgärder man kunde ta till för att se till att saneringen gick så enkelt som möjligt.
Det svalde Karro med hull och håg! Panik rådde, hon sprang ner till vaktmästarna som inte förstod någonting! Och när hon tillslut stormade in i min lägenhet o jag & Malle sa: "April april" så brast det! Ni skulle sett hennes fejs! Sjukt kul. Insekts-karro, hoho.

Själv bröt jag mig in hos Erik för att skapa förvirring medan han var på en föreläsning. Jag gjorde detta:
Bytte plats på alla bestick i lådan.
Vände glasen upp-o-ner.
Flyttande datornmusen till en hylla.
Flyttade mattan två meter.
Bäddade sängen perfekt.
Hängde ett skärp som låg på bordet, på vitrinskåpet.
Fyllde vattenkannan i fönstret helfullt.
Bytte plats på tandborstglaset & tvålflaskan.
Bytte plats på ett par toalettrullar.
Gömde skohornet.

Små saker menat att skapa stor förvirring!

Synd att DN:s aprilskämt var ett skämt ;) De berättade att man skulle införa ett VIP-busskort, hade man det hade man garanterad sittplats. Tänk vad kul o gå fram till onda människor och vifta med kortet. "Se så, pys iväg!" hihi...
55 procent av de svenska hushållen har mynt liggande hemma till ett genomsnittligt värde av 756 kronor.

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart bättre än sug-LT:s skämt om att sossarna flyttar in på Wendela Hebbegymnasiet och delar skåp med eleverna.

Kunde de inte kommit på nåt roligare. Typ att Lago fått HIV. Eller nåt. Jeeze alltså!

Postat av: Pontus

Haha! Det skulle vara skitkul! "Anders Lago har drabbats av HIV - även Ibrahim Baylan ska ha fått brev samtidigt, LT har sökt de små kärlekskranka liven utan resultat"

2009-04-02 @ 14:20:28
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja! "Anders Lago uppmanar nu samtliga kommunalråd att testa sig då han flitigt spritt sin säd"

2009-04-02 @ 22:34:20
URL: http://malicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback