Vart är världen påväg...

Klockan är strax efter halv två och jag har tunga funderingar angående höstens trender som jag måste ventilera lite. Nu är jag ingen modeguru a lá Alexander, men jag vet ju vad jag vet, och jag tycker ju vad jag tycker. ...Logiken flödar ;)

Jag gillar inte alls tanken med ett par arbetarkängor. Dom är fula. Ser sunkiga och klumpiga ut.
Flanellskjortor har jag också svårt att svälja. Bara för att jag har händer som en skogshuggare ;) så vill jag inte klä mig som en.
Däremot skulle jag lätt kunna dra på mig ett par manchesterbyxor :) 
Det här med färg på strumpr är alright - så länge det är okej färger.
Om Alexs rosa strumpor är i riskzonen för en molotov cocktail? It's a matter of when, not if...

Alltså. Jag har fastnat på dagis angående färgen rosa. Det Är en tjejfärg. Det är till exempel bara turkar och Mark Levengood som har rosa skjortor på sig. Rosa på killar är typ stört fult. Liksom gult! Speciellt ljusgult. Usch.

Tack för mig
Samhälls-tycka-&-tänkare Sjögren
80% av alla miljonärer kör begagnade bilar.

Kommentarer
Postat av: David

haha, stackare... inte lätt att va pontus när man måste tycka och tänka en massa=P

Postat av: Fashionista

Jag tror du skulle vara ursnygg i rosa skjorta;) Speciellt när du är brun som du var efter Rhodosresan...

2008-09-23 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback