Socialt kvävd

Åhhhhh internet, mitt arma internet, här är jag ännu en kort session, på den här familjens dator igen. Livet är inte lätt utan internet. Inte alls.
Måste få igång det på min dator, deras router liknar fan en tysk skrivmaskin från 1942, det kunde lika gärna stå enigma på den. Den krypterar min internetuppkoppling. Grr!

Nå, såpfotbollen blev flyttad till onsdag. Samma kväll som det är shotkväll.
...Hörde jag benbrott?

Idag har haft föreläsningar mellan 8 & 16, lätt som en plätt egentligen. Men det är väl bara i början I suppose...

Skriver lite mer ikväll om jag får igång internet på min dator :)
Adjö!
Känner du en intensiv rädsla för svallvågor kan du lida av kymofobi.

Kommentarer
Postat av: Prins Rosenberg

Finns det alltså människor som går runt med en "intensiv rädsla för svallvågor" ???

Postat av: Pontus

Yes, uppenbarligen ;)

Jag tänker mig att emos är en lämplig målgrupp för denna fobi. Krigsklädda redo att möta ett par fruktansvärda svallvågor... brrr...

2008-09-02 @ 09:04:23
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback