Smått & gott von Rhodos

Hallå!
Andrea & Mattus har fixat lite bilder nu från vår succé-tripp till Rhodos!


Hela gänget:


Från vänster: Långben, Alexander Lukas, Tjatte


Alla ba kallar mig naturbög-Pontus för att jag gillar lite shysta vyer :( Fuck you säger jag till er. Nå, visst är bilden ovan vacker? :)



En vanlig kväll för Thomas. Det börjar med lite solsting och dregglandes medvetslös på en buss...


...Därefter tar han glatt på sig en tight jeansväst och målar tånaglarna med rosa nagellack...


...För att sedan parta järnet! Tills dess att han bokstavligen stupar...


...Då får Skötarna rycka in. Nedan är det succén Hespero di'walldo Gonzales som har jour...


...Som ibland kan vara stencool...


...men ibland, såe... Jesper, vafan gör du?


"Vah, jag ba schteker!"  HAAAAAAAHAHAHAHAHAAHA!!!


ÅRETS BÄSTA BILD!!! Jag skriker av skratt varje gång jag ser den :D Hur fan blev det såhär Vesper? Hahahaha!!!
Hihi, luv jo...

Ordet amatör kommer från franskans ord för älskare, amateur.



Kommentarer
Postat av: cissi

man blir ju allt utom stolt när man ser rhodosbilderna på kära El Paco....

Postat av: Max

Måste få försvara Paco med att han aldrig gör en besviken iaf :D



Noterbart: Ganska lätt att gissa vilka ben som tillhör Jonny boi :P

2008-09-10 @ 21:46:06
Postat av: Pontus

Cissi: Hehe, äsch, din bror är underbar, leave him be! :D

Max: ...Well, jag blev ju inte så jävla glad när han fimpade mig i läppen... ;)

HA, ser du inte mina tränade & härdade fotbollsfötter längst till vänster då!? :D

2008-09-10 @ 22:30:18
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Pacs

Förstår inte vad Jesper gör på bilderna, han är liksom inte aprak på någon utav dom? hans posé kanske.. gillar dom skarpt, tack för att du finns vesper

2008-09-10 @ 23:02:36
Postat av: Johannes

HAAAAAAAAAHAHAHAHA den där bilden är så sjukt rolig!

2008-09-12 @ 08:06:36
Postat av: Josefine

åhh, härliga bilder. vill utomlands!

2008-09-17 @ 12:31:14
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback