Ibland går tiden inte som vanligt

Det känns som om jag varit här typ i 2-3 månader, det är så mycket nytt :)
Fast plötsligt blev det världens tidsaccelerator;
Det är mattetenta på lördag. Tiden går stört snabbt nu. Det är ju inte direkt så att man kommer ihåg partiell derivata & aritmetiska serier...

Men det blir nog bra.
Mitt humör är på topp, pennen är vässad & lasagne med gurka ligger framför mig. Det här blir succé!

Och jag vill inte, inte, inte gå med i Club Pelikan. Det är det värsta med facebook. Alright - man kan väl trycka bort en event en gång. Men sen blir man spammad av samma trams. Irriterande.
För övrigt undrar jag vem som går ut en onsdag på Flamingo och betalar 20 spänn för det ;) Nåja, hör av er om det blir bra ;)

Slutligen vill jag tacka Jonas H. Lindberg för kommentar nr 5000, tack! :)

Adjö!


Madagaskar utanför Afrikas östkust är världens fjärde största ö.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag förväntar mig en hyllningstext till min ära! Något tack borde jag väl få som trogen läsare och kommentator.

2008-09-09 @ 17:29:39
Postat av: Charlie

hörru lindis, fan håller du hus i lund nu eller? ;D isf, vart hänger du? eller har du varit ute än? ;D

2008-09-09 @ 18:18:36
Postat av: Lindberg

Charlie, jovisst håller jag hus i Lund. Hänger mest här i korridoren - har inte riktigt lärt känna folk än. Så du får ta och introducera mig för lite folk och guida mig mig till var the action is här i Lund!

2008-09-09 @ 19:15:55
Postat av: Pacs

Hoppas det går bra på tentan. Ölen väntar på dig när du kommer hem!!



ringer ikväll

2008-09-10 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback