COW LEVEL!

Vilken nördig tonåring kille har inte lirat cow level i Diablo, hm?

Jag upplevde just det i verkligheten. Det är så sjukt många störda saker som händer mig just nu, why o why?

Jag invigde mina nyinköpta joggingskor idag, sprang bakom huset och in i naturrervatet. Det var väldigt fint faktiskt, jag sprang längs en sjö medan kvällens sista solstrålar sken genom lövverken. Med mig hade jag min super mp3 full utav body-work musik. Jag sprang o sprang o sprang och plötsligt slutade vägen och ett fält bredde ut sig. Jag tänkte att det snart börjar en väg igen så jag sprang på. men HUX FLUX så står det 20 kossor 20 meter ifrån mig, inget stängsel ivägen eller nåt! Jag ba wtf?
Det var som i en film. Dom tittade på mig. Jag tittade på dom. Dom gav mig onda ögat. Jag gav dom onda ögat för att en sekund senare stampa i kodynga med mina nya joggingskor :(
Där gick tydligen gränsen för kossorna. Alltså, det var fan i mig inga vanliga kossor, inga 08-kossor. Det var muterade jävla lantis attack-kossor, dom sprang iväg från mig, vände och radade upp i en halvcirkel framför mig!

Jag blev hysterisk och skrek: "AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH, jag ska aldrig äta på MAX mer!

Sen sprang jag iväg till Axvall och vände. Puh.
 ...Det är inte så jävla lätt o bo på landet...okej?
För er som läst boken Harry Potter och hemligheternas kammare kan det berättas att ni har läst 95 155 ord som är uppbyggda av sammanlagt 453 714 bokstäver.

Kommentarer
Postat av: Marie

jag brukar läsa touchoftess, numera tessecrets :D

Postat av: Pontus

...Världen är bra liten... ;)

2008-09-09 @ 22:50:13
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: David

haha, stackare! synd att jag inte kunde backa upp dig;)

2008-09-10 @ 08:11:25
URL: http://davemeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback