Terapeut sökes!

Jag är en man i mina bästa år med brustet hjärta & plånbok som sitter och pluggar externredovisning medan tre av mina tjejklasskamrater våldsamt smaskar tuggumi. Jag söker Dig terapeut som kan slå en hammare i min skalle och försätta mig i koma tills dess att Premier League avslutats 2009.

För att precisera; igår satt jag mätt och nöjd vid mitt bord, aningen nervös eftersom Arsenal-Tottenham lirade. Jag ringde upp JB för målservice. Det var matchminut 61 och det såg bra ut. Mitt odds satt och Arsenal ledde med 3-1.

Sen blev allt KATASTROF. Min mobiltelefon plingade varmt utav hånande kommentarer från mina öh, vänner. ...You fucking fucks......
Jag la mig halv 12, men somnade säkert inte fören 2, jag var för att underdriva; SÅ JÄVLA SUR!!!!

Idag vaknade jag, sur som fan, mitt hjärta slog av aggresivitet, mitt blodtryck var som hos en 95-åring. För att motverka detta satt jag på datorn och startade ett ihop-plockat album; "Absolute love music 2008"
Jag hällde upp ett glas tranbärsjuice och tog mig, sakta men säkert samman...
Plötsligt ringde min porttelefon och ett "AJUSTE JA! konstaterande" uppenbarade sig i mitt inre. Malin, Ida & Karolina entrade Sjögrenianskt territorium med nybakat bröd! :D
Kalasfrukost! :)

Sen gick vi till biblioteket och pluggade, plötsligt delade Karro ut tuggumin och med ens så började jag höra små smaskningar... *tugga...tuggga...tugga*
Jag försökte fokusera; Tänk Pontus, tänk... nu ska vi se, AB hus flux säljer för 50000 med kassarabatt 3% till Ab Schulschrank när Euron står i 8,50, sen skickar dom tillbaka en kreditnota *tugga...TUGGA....TUGGA* på öhm, vad var det..? 3000, när euron står i 9,00 *TUGGA... TUGGA....TUGGA* vad blir det... hmm föresten blir det utgående moms när man exporterar *TUGGA TUGGA SPOTT FRÄS SVÄLJ* AARGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Jag är en man som säger vad jag tycker och tänker för det mesta - men att säga till en kvinna att hon smaskar är som att fråga en kvinna "om hon inte ska ta bort sin mustasch?"
Man påpekar inte det helt enkelt - man låter det vara. En man kan inte säga såna saker - sånt måste tas kvinnor emellan. Det är jobbigt, jättejobbigt.

Nu har jag iaf vart borta i 20 min - kanske har dom spottat ut tuggumina. Kanske vinner Arsenal mot Stoke borta på lördag.
JAG BER! Annars kan ingen terapeut på hela jorden hjälpa mig...


Ett flertal av de större stridsscenerna i "Braveheart" var tvungna att filmas en gång till eftersom många av statisterna visade sig ha armbandsur och solglasögon på sig.



Kommentarer
Postat av: charlie

inte för o vara petig, men heter det inte terapeut? eller aja, kanske kan skriva båda... hur som helst, blev arsenal spöade lr? det var sopigt gjort... aja kan du inte göra en video på din nya lya och annat skoj?

2008-10-30 @ 12:44:37
Postat av: Lindberg

Charlie har givetvis rätt. Pontus, det heter "terapeut" din jävla hockeypojke!

2008-10-30 @ 13:50:32
Postat av: Pontus

Jag har haft ett hårt dygn, okej....



och, yes Calle, jag har en vision - innan december ska det vara klart. :)

Postat av: Pacs

Pontus du såg ju för fan inte ens matchen, vilken arsneal supporter du är, verkligen!



Till o med Jeff tittade och han är ju hemskt mycket intresserad utav fotboll?

Illa Pontus!

2008-10-30 @ 15:15:19
Postat av: Pontus

Hade jag lyxen att vara ett diognostiserat gruppboende så skulle nog sossesverige ge mig canal+ också. Infidel!

2008-10-30 @ 15:21:28
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



DET ÄR GRATIS OCH BUSENKELT =)

2008-10-30 @ 15:44:46
Postat av: Max

Asså jag hade fan lust att börja grina där igår!



Först vid 3-2 målet blir Almunia skjuten på näsan så att han blir typ helt groggy o inte orkar upp o ta returen o sen när dom gör 4-3 så snubblar Clichy på bollen vid halvplan och sista målet är ju bara katastrof när Modric får skjuta rakt framifrån från typ 25meter :'(



Bara hoppas van Persie får spela hela matchen i helgen, efter hans byte när Diaby kom in som alla började falla ihop o börja backa hem o grejjer :D



Aja, hoppas allt är bra i nya lägenheten ¨å syns och hörs vi!



Peace

2008-10-30 @ 16:53:04
Postat av: Skötare

Skönt att ni håller ihop ni Arsenal fans. Hahaha..

Själv sitter jag i Norge och kollar på bergen och vattnet utanför fönstret.

Hoppas ni klarar av stoke.

2008-10-31 @ 11:08:56
Postat av: Rosen

Hmm, mitt minne sviker mig! Men hur fan gick det mot Stoke?

2008-11-04 @ 22:54:17
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback