Nu händere krejjer här asså

Morshning!

Två föreläsningar idag, en var 3 timmar den andra 4. Det är tentatider och idag har jag adressändrat, betalat Åre-resa till SköEkon, köpt bord o stolar, bokat släpvagn, tvättat, gått med i Expekt och folkbokfört mig i Skövde - staden alla behövde, mohihihohhaha!!
Jag har inte ens haft tid att raka mig, så jag ser sjukt farlig ut just nu asså, som Paco på tjack med kniv i handen.

Jag funderar på att undervisa Skövdeinvånarna i lite danssteg på lördag och tänkte i så fall ta denna pedagogiska film till hjälp:




Kan det gå eller kan det gå liksom? ;)
Tackar J.H Lindberg för tippset.
En myrdrottning kan leva i upp till 20 år, en arbetare i 3-4 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback