Man förstår ju vad man förstår

Chaa
Skulle ta bussen in idag, men jag missade den med en minut... Jag stannade upp, tog ett djupt andetag för att släppa ut en tung suck. Därefter fick jag världens idé! Jag knäppte min trench coat, drog i bältet, tog på mig skinnhandskarna och låste upp min cykel! Givetvis var det fågelbajs på sadeln.

Därefter började jag min färd mot stan. Dock hade jag glömt bort att berget, Billingen var ivägen, så det blev några kalorier extra. Väl inne i metropolen Skövde så mötte jag upp Malle o vi cyklade bort till Jysk där jag köpte en säng.
Haha, fan vad konstigt det kändes - vem fan cyklar 18 km till Jysk och köper en säng? Eder samhällsupplysare Sjögren, svar: JA.
Hittade värsta stek-macken på vägen med den här skylten, kolla:

"Alla blåa rojalister tankar här"

...Tja, Skövde är ju en borgerlig stad :)

Sen cyklade vi vidare till mio och biltema och spanade läget. Jag måste ju orientera mig i min nya stad, dah,
Vi ringde iallafall upp fröken Lindström och tog en fika i några timmar.

Jag parkade min super-bike vid min nya lägenhet och tog bussen hem, tjoppade upp kylskåpet och möts utav detta:

WOOOOHOOOOOOO, ett paket bacon och en halv burk lingonsylt, ERE FEST ELLER!?

Annat var det när man var hemma... Då kunde man välja och vraka... åhh...


Nej, PAX för att handla imorn! Ha! föresten så blir det gratis lunch imorn, för jag ska på nåt CV möte, tralalala, världen ler emot mig :D
Nu ska jag ta mig an lite extern redovisning.
På återseende, bästa läsare!


Fysiognomik, eller fysionomi som det numera stavas, är en gammal föreställning att man kan avläsa en människas karaktär i hennes anletsdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback