HUUUREEEEKAAA!!!!

Det är fredag, klockan är 5 och jag tar paus från min datarapport, sitter här vid bloggen med GES - En jävel på kärlek på högsta volym. JÄVLAR vad jag är effektiv när jag väl kommer igång.

Det ba sprutar ut fakta och information, det är som i alla filmer när nån kör över en sån hära brandpost, alltså, ni vet, så det bara schprutar ut vatten i en jävla fart! SÅ, precis så går det till när jag trycker på knappen och mina gigantiska kugghjul i huvudet går igång. Turbo, turbo, TURBO! Va-va-vrooooom!

YES! Nu började GES - Hon är min, jag är typ sjukt speedad, jag har knarkat kaffe med 4 kilo socker i. Det är hur smart som helst. Först blir man pigg av sockerkicken och sen utav koffeinet. Jag skulle kunna bestiga Mount Everest med en dvärg på ryggen! Jag är stört taggad!

Alltså, min superkaffe gör skillnad, se ba:
Före kaffet:                                            Efter kaffet:



Alltså, ni ser ju vad ni ser!

Fy fan, jag skulle blogga hela kvällen om det inte vore för att fredagar är sämst i statistiken. Folk gör tydligen annat än att hänga vid datorn. Schelv orkar jag nog inte åka in till metropolen Skövde, det blir datarapport, film och chips på hemmplan. Tjohooo!!!!!


Fladdermusen är det enda däggdjur som kan flyga.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va skönt. Någon som uppskattar GES! Mina "vänner" kallar mig gay och konstig när jag lyssnar på GES och Niklas Strömstedt! Vad glad jag blir, Pontus.

Postat av: Max

Haha eller så kanske det bara beror på att du ett schizo :P

2008-10-04 @ 02:15:03
Postat av: Pontus

Vad är det för tjack-mongon? "Gräva guld i USA" är ju Sveriges andra nationalsång! Suck.

Max: Nej, jag tror att jag börjar återfå kontrollen här asså ;)

2008-10-04 @ 09:41:40
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: Paxs

2008-10-04 @ 11:01:56
Postat av: Pontus

Paco: Tog någon orden ur munnen på dig? :P

2008-10-04 @ 12:12:16
URL: http://pontmeisters.blogg.se/
Postat av: cissi

ser ju ut som att du druckit tant cissis succékaffe...ler

2008-10-05 @ 19:47:09
URL: http://asppaulrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback