Fett tungt fotografi

God afton!

Jag kilade iväg lite tidigare från makron för att sluta upp med resten av vår lilla modell-pluton som bestod utav jag, en Frans (så jävligt roligt namn! Jag har alltid velat känna en Frans och en Igor, och nu gör jag det) en Anna och en Katarina.

Vi tog fotografier, en o en, tjejer för sig, killar för sig, tjej o kille tillsammans och sen alla fyra ihop. Fotografens fotostudio var som värsta labbet och hans kamera hade 31 miljoner pixlar. Jag som tycker att min mobilkamera med 2 megapixlar inte är så pjokig... äh. Å andra sidan var varje fotografi 90 MB, rätt stora.

Nu sitter jag här, glad över hur Arsenal masakrerade turkarna. Lite trött efter några sidor Extern redovisning - jag bryr mig nog inte så mycket om lagstadgade sociala avgifter, factoring eller fan o hans mamma, min intressebarometer får ju inte direkt några utslag. NEJ, nu skall jag ta mig lite te och slå på ett avsnitt utav entourage.

Life's good.
Olika arter av sengångare har olika antal halskotor, en art har sex halskotor och en annan så många som nio.

Kommentarer
Postat av: Max

Coolt kanske byta karriärsval då ; )



Grym match! O körsbäret på toppen var ju lätt att Ramsey fick kröna CL-debuten med en kasse!

2008-10-21 @ 23:42:57
Postat av: Pontus

Yeah, king :D

Postat av: Hespero Di'walldo Gonzales

Hur kan man dra ifrån en makaron? och Pluto är en hund!

2008-10-23 @ 19:43:27
Postat av: Pontus

Va? Vesper vad har vi sagt om att dricka T-röd, du bli så konstig då...

2008-10-23 @ 21:15:50
URL: http://pontmeisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback